Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zamknij

Regulamin sklepu internetowego williamsbags.com.pl

 

Hurtownia internetowa działająca pod adresem www.williamsbags.com.pl prowadzona jest przez William’s Bags Szutko Paweł ul. Szeroka 6/14, 15-760 Białystok, NIP: PL5422906292, REGON: 200297583.

 

 

 

 

Gwarancja i reklamacja
Gwarancją objęte są produkty tylko fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, która obowiązuje na terenie Polski. Reklamacji podlegają wady powstałe z winy producenta.
 
Nasze zdjęcia staramy się wykonywać w możliwie najwyższej jakości, tak aby odwzorowywały jak najdokładniej szczegóły i kolory produktów, pamiętaj jednak, żę ze względu na używanie różnych monitorów i ustawień, odcienie kolorów mogą się nieznacznie różnić na różnych komputerach i reklamacje z tego względu nie będą uznawane.

 
 
Warunki zakupu/zamawianie
Wszystkie ceny widoczne dla osób niezalogowanych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny dla klientów hurtowych (po zalogowaniu jako klient hurtowy) są cenami netto, 23% podatku VAT zostanie doliczone w koszyku sklepu. Ceny mogą ulec zmianie w zależności od kursów walut, lub zmiany cen przez dostawców itp. Złożenie zamówienia w sklepie nie jest ofertą handlową w rozumieniu K.C. Dopiero potwierdzenie go przez pracownika sklepu zmienia jego status. W przypadku towarów wyprzedażowych/promocyjnych oferta jest aktualna do wyczerpania stanu magazynowego

Rejestracja nowego klienta

1. Klienci indywidualni Każda osoba fizyczna ma prawo do rejestracji w naszym sklepie i do dokonywania zakupów o ile posiada działający adres e-mail (warunek konieczny). Ma ona natychmiastowy dostęp do zakupów produktów w naszym sklepie oraz wszystkich promocji. Klient automatycznie otrzyma status „klient indywidualny”
2. Klienci hurtowi Nasz sklep prowadzi również sprzedaż hurtową i każdy klient który chciałby dokonać zakupów musi najpierw dokonać rejestracji jako klient indywidualny a następnie przesłać komplet dokumentów potrzebnych do weryfikacji. Weryfikacja trwa około 24h (w szczególnych przypadkach może się wydłużyć). Po pozytywnej weryfikacji status klienta zostanie zmieniony na „hurtownik” a klient dostanie dostęp do cen i promocji dostępnych wyłącznie hurtownikom. Zostanie on niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. Wszystkie ceny obowiązują już przy zamówieniach powyżej 10 sztuk

Każdy klient rejestrujący się na naszej stronie jest automatycznie dodawany do newslettera aby być na bierząco z nowościami w naszym sklepie. Dbamy o naszych klentów i rozumiemy "że co za dużo to nie zdrowo" dlatego też staramy się wysyłać max 4 newslettery miesięcznie. Jednak każdy klient ma prawo do rezygnacji z tej opcji. Wystarczy zalogować sie do swojego konta i w zakładce subskrybcje odznaczyc pole "subskrybcja newslettera" i nacisnąć przycisk zapisz. Tak, to wszystko - nie bedziesz wiecej dosatwał wiadmości z nowościami. Dlatego tez zastanów się zanim to zrobisz :)

Składanie zamówienia
Zamówienia można składać:
1. poprzez sklep internetowy (trzeba posiadać konto poczty elektronicznej),
2. telefonicznie: 507-374-605 W przypadku płatności innej niż przedpłata przelewem warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację zamawiającego. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić. Klienci którzy posiadają konto pocztowe elektronicznej są informowani o statusie zamówienia pocztą. Standardowo czas realizacji zamówienia to 24 do 48 godzin. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Faktura VAT jest gwarancją i jest dołączana do przesyłki. 

Przesyłka
1. Pakowanie:
Przesyłki wysyłane przez nas, są starannie pakowane, zabezpieczone folia i specjalną taśmą. 
2. Ubezpieczenie:
- Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.
- Przesyłki pocztowe - nie są ubezpieczone, nasza firma nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich zagubienia!!!. Poczta wypłaca po kilkumiesięcznym procesie reklamacyjnym ok. 90 zł brutto.
3. Odbiór przesyłek kurierskich:
- Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności prosimy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia ,taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami.
- Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz.
- Kurier po podpisaniu mu listu i przekazaniu pieniędzy ma obowiązek, zaczekać aż paczka zostanie sprawdzona pod względem fizycznym, nie musi czekać na sprawdzenie działania przedmiotów zakupu.
4. Przesyłki pocztowe:
- Niestety w standardowej usłudze Poczta Polska nie przewiduje, możliwości sprawdzenia zawartości. Za tę usługę życzy sobie ok. 5 zł, co powoduje, że koszt przesyłki zbliża się do kurierskiej. Jednakże na życzenie i koszt klienta, możemy tak wysłać przesyłkę.
- Przesyłki pocztowe nie sa ubezpieczone, wysyłane sa na ryzyko klienta! Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich zagubienia!!!. Poczta wypłaca po kilkumiesięcznym procesie reklamacyjnym ok. 90 zł brutto. 
Koszty dostawy
Koszt dostawy:
- 12 PLN w przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej - jedna sztuka
- 16 PLN w przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej - 2 do 5 sztuk
Wysyłka "za pobraniem" - płatność przy odbiorze płatne dodatkowo 7zł
Koszt wysyłki zamówienia hurtowego uzgadniany jest indywidualnie, w zależności od wagi przesyłki. 
Warunki dostawy obowiązują na terenie Polski. Wysyłki kurierskie wychodzą od nas o godz. 16.00 Zamówiony towar można także odebrać osobiście w naszym Sklepie, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.

 
Płatności
  Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
1. Przelewem - na rachunek bankowy. Numer rachunku podany jest podczas finalizacji zamówienia. Na życzenie możemy wysłać numer na adres e-mail.  
Wysyłka następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto firmy.
2. Przy odbiorze - W przypadku dostaw za pośrednictwem Poczty Polskiej wartość transakcji opłacanych w ten sposób jest ograniczona do 700,-zł brutto, DPD do 9.800,- zł brutto.
Doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości: 7 PLN Poczta Polska 7 PLN Kurier DPD
3. Transferuj.pl
- bezpieczny system płatności. Umożliwia dokonanie zakupu przez przelew bankowy lub poprzez płatność kartą. Nie jest podbierana żadna dodatkowa opłata.
4. Pay Pal
- bezpieczne zakupy w internecie


Zwrot towaru
1. Każdy produkt zakupiony w sklepie możesz zwrócić w ciągu 10 dni. Zwrot zostanie przyjęty jedynie w przypadku, jeśli dany produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony - dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i koniecznie dołączyć do niego dowód zakupu (fakturę lub paragon). Gwarantujemy zwrot wartości produktu na wskazane konto bankowe. 
2. Do każdego zwrotu należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna, z wyszczególnionym rachunkiem, na który sklep ma przelać wartość produktu.
 3. Zwrotowi nie podlegają koszt dostawy, ani odesłania! 

4. W przypadku, jeśli towar będzie używany lub zniszczony, lub jeśli nie będą spełnione warunki zwrotu zawarte w pkt. 1, 2 i 3, towar odsyłany będzie na koszt adresata.
Polityka poufności
Polityka poufności
1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie "Newslettera", jego dane (adres e-mail) bądą wykorzystywane również w celu wysyłania Newslettera. W każdej chwili z otrzymywania gazetki w łatwy sposób można skutecznie zrezygnować.
3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
4. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
Podczas odwiedzania witryn nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera. W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki. Staramy się, aby informacje na naszych stronach były rzetelne i sprawdzone, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producentów oraz ewentualne błędy w opisie produktów. Jesteśmy też tylko ludźmi, czasem robimy błędy.